کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746975589 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317557 | نظرات: 37937
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شایعاتی برای رکود بازار کامپیوتر

اگر چه بازار خرید و فروش کالاهای حوزه دیجیتال، کامپیوتر و... هم مانند سایر کالاها این روزها حال و روز خوشی ندارد، اما اظهار نظر برخی از کسبه و فعالان بازار هم به این ناآرامی و.... دامن مي‌زند. گویا گروهی از کسبه به دلیل اینکه تصویری از آینده بازار و... نداشته و سرمایه خود را در خطر مي‌ببینند، تمایلی به فروش کالاهایشان نداشته و به همین دلیل از هر طریقی سعی مي‌کنند رای خریداران را برای مراجعه به بازار یا خرید بزنند!

به گزارش سافت‌گذر به نقل از آی تی آنالیز؛ انتشار برخی از اخبار و پیش‌بینی‌هاي غیرواقعی که گروهی از کسبه در رابطه با روند قیمت‌ها در بازار ارائه داده‌اند، یکی از این موضوعاتی است که این روزها موجبات اضطراب مصرف‌کنندگان و خریداران را فراهم آورده است. به گفته معصومی، یکی از فعالان بازار، در مدت اخیر مخصوصا یک هفته گذشته گروه بزرگی از کسبه بازار این فضای ذهنی را در بازار به وجود آورده‌اند که قیمت دلار روندی صعودی در پیش خواهد گرفت و در روزهای آینده شاهد رشد بیشتر قیمت‌ها در بازار خواهیم بود.
به همین دلیل بر پایه این پیش‌بینی که صحت و سقم آن به هیچ وجه مشخص نیست فضای بازار را ناامن و پر استرس مي‌کنند. گروهی نیز مي‌گویند، موجودی در بازار کامپیوتر و موبایل به شدت کاهش یافته است و در حال حاضر در بازار کامپیوتر و موبایل اتفاقی مانند قحطی افتاده است! به همین دلیل، شاهد رشد شدید قیمت‌ها در بازار هستیم.
بر پایه چنین اظهار نظر و پیش‌بینی‌هایی خریداران برای خرید دستپاچه شده و با تصور اینکه در روزهای آینده قیمت‌ها در بازار افزایش بیشتری خواهد یافت یا موجودی در بازار به شدت کاهش مي‌یابد برای خرید اقدام می‌کنند و ناچارند کالا را با هر قیمتی که فروشنده اعلام می‌کند خریداری کنند. یا اینکه به کلی از خرید منصرف مي‌شوند.
ارائه قیمت‌های پرت به مشتری براي منصرف کردن وی از خرید کالا یکی دیگر از اقداماتی است که کسبه بازار انجام داده و باعث به وجود آمدن فضای پراضطراب برای خریداران در بازار شده‌اند.
فعالان بازار و کسبه که معتقدند در چنین شرایطی فروش کالا خطر کردن است مي‌گویند، ناچارند در چنین شرایطی برای حفظ سرمایه خود چنین اقداماتی انجام دهند. حتی اگر بازار به حالت تعطیل در آید!
اما در این بین با وجودی که گروهی از کسبه بازار کامپیوتر، تجهیزات دیجیتالی و موبایل و... از تعطیلی بازار این کالاها به دلیل مشخص نبودن وضعیت نرخ دلار آزاد خبر مي‌دهند، اما دسته دیگری از کسبه بازار کامپیوتر و تجهیزات دیجیتالی اعلام کرده‌اند که همچنان کالاها را با نرخ روز دلار به فروش مي‌رسانند.
به گفته این دسته از فعالان بازار، درست است که در شرایط فعلی بسیاری از کسبه بازار به دلیل نامشخص بودن نرخ دلار از فروش کالاها خودداری مي‌کنند، اما دسته‌ای از فعالان بازار کامپیوتر همچنان با نرخ غيرواقعي دلار آزاد، کالاهای خود را به فروش مي‌رسانند.
احمد ملکی، یکی از کسبه بازار در این باره مي‌گوید، تعطیلی بازار حتی یک روز هم در چنین شرایطی پیامدهای منفی بسیاری دارد و به همین دلیل کسبه اجازه تعطیلی بازار را نخواهند داد.
محمد وکیلی، یکی از کسبه بازار کامپیوتر پایتخت در این‌باره مي‌گوید، در یک هفته اخیر بسیاری از فروشندگان از عرضه کالاهایی با برندهایی نظیر اپل در بازار خودداری کرده و به این ترتیب این جو در بازار ایجاد شده است که در بازار جنسی برای فروش وجود ندارد. در حالی‌که که در انبار فروشگاه‌ها کالا موجود است و حتی گروهی که در ماه گذشته سفارش خردی به شرکت‌های تولیدکننده داده بودند، کالاهای خود را ترخیص کرده‌اند، اما از عرضه به بازار خودداری مي‌کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 11422 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: itanalyze.com تاریخ خبر: 1391/07/19 تعداد مشاهده: 1910
کلید واژه ها: ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

آرش 1391/07/21 04:09
والا دلار در اصل باید تو ایران باشه 500 تومن! 900 بودشد 1200 گفتن بابا بالا نمیره.همین اقایون چشم درشت میکرن! شد 1500 شد 2000 شد 2500 شد 3000 و حتی 4000 رسید بازم چشم درشت کردن!
الان چیزی غیر این داریم که دلار نزدیکه 3 تومنه؟
غروب 1391/07/19 22:56
از راه اخلاقی هم میشه در آمد کسب کرد!!!!!!!!
این به نظرم خیلی غیر اخلاقی و بی شرمانه هستش که اینچنین انسانهای خودخواهی در این شرایط حقوق تمام ملت رو نادیده بگیرند و دست به همچین کار کثیفی بزنند
امیدوارم که با همچین انسانهایی واقعا برخورد شه!!!!!!!!!البته اونم اگه بشه!!!!!!!!
حسین محمدی 1391/07/19 14:58
این است ملت مسلمان

واقعا خداوندمو دوست دارم که به من انسانیت داد

اکثرشون (کسبه بازار و شرکت های نمایندگی) احتکار میکنند و جنس خریداری شده با قیمت قدیم رو با قیمت جدید می فروشند. آیا این انسانیست. آیا logic است
بابا همکارم رفته دارو خانه معتبر بش قطره چشمی که روش قیمت 350 خورده رو حول و حوش 800 - 900 داده و میگه اینا قیمت قدیمن
اینه مملکت یا اینه حرج و مرج
پس ناظران حقوق بگیر دولت کجان مگه کورن که ببینن شیر پر چرب شیر خزر که تو پاکت پلاستیکی ارائه می شه قیمت خورده 2300

بعد تو 08:30 نشون میدن که نرخ شیر پر چرب اعلامی 1750 هست ولی شیر های توی سوپر قیمت 1850 خوردن تازه میگه 100 تومان بیشتر از نرخ دارن میدن و ما جلوشونو می گیریم ، پس شیر خزر ندیده که 2300 تومانه .
واقعا این افراد به شعور ما دارن توهین می کنن یا واقعا خودشون تعطیلن